Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Sony, M. M. A. A. M.:
Navigating ethical and methodological challenges: lessons from data collection among non-binary gendered people in Hungary and Bangladesh.
Qual. Res. J. Epub ahead of print, 1-11, 2025.
Chowdhury, S.,
Rashid, M. M.,
Amin, M. B.,
Roy, T.,
Sony, M. M. A. A. M.,
Rahaman, M. A.:
Quality education and institutional facilities: A comparative study between students and teachers opinion at NU-affiliated colleges of Bangladesh.
Soc. Sci. Human. Open. 12, 1-9, (cikkazonosító: 101708), 2025.
Mollah, M. A.,
Rana, M.,
Amin, M. B.,
Sony, M. M. A. A. M.,
Rahaman, M. A.,
Fenyves, V.:
Examining the Role of AI-Augmented HRM for Sustainable Performance: Key Determinants for Digital Culture and Organizational Strategy.
Sustainability. 16 (24), 1-24-, (cikkazonosító: 10843), 2024.
Q2
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
4.
Yu, X.,
Amin, M. B.,
Predushchenko, O.,
Rahaman, A.,
Sony, M. M. A. A. M.:
Gender-based emergency response and crisis management knowledge assessment: A cross-sectional study on Chinese tertiary student.
International Journal of Disaster Risk Reduction. 112, 1-15, (cikkazonosító: 104800), 2024.