Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Al-Hamad, A. M. A. A.,
Gilányi, A.:
A data-analytics framework for optimizing user-centered virtual reality training.
Decis. Anal. J. 16, 1-16, (cikkazonosító: 100610), 2025.
Wedyan, M.,
Alturki, R.,
Al-Hamad, A. M. A. A.,
Malkawi, R.,
Gilányi, A.:
Awareness of cybersecurity vulnerabilities in virtual reality: an analytical study.
Secur J. 38 (1), 1-38, (cikkazonosító: 27), 2025.
Al-Hamad, A. M. A. A.,
Gilányi, A.:
Immersive VR safety training: Enhancing hazard recognition and compliance through 5M and 5S integration.
Results in Engineering. 26, 1-11, (cikkazonosító: 105135), 2025.
Al-Hamad, A. M. A. A.,
Wedyan, M.,
Gilányi, A.:
Virtual reality safety training and auditing in warehouse environments: AHP and critical thinking approach.
Cogn Tech Work. Epub ahead of print, 1-22, 2025.
Al-Hamad, A. M. A. A.,
Gilányi, A.,
Al-Fayyadh, F.:
Effectiveness and Usability of Virtual Reality in Physical Education: A Case Study on Dance Teaching.
In: 2nd IEEE International Conference on Cognitive Aspects of Virtual Reality - cVR 2023, IEEE, Piscataway (NJ), 109-114, 2024. ISBN: 9798350338638
Al-Fayyadh, F.,
Gilányi, A.,
Al-Hamad, A. M. A. A.:
Evaluating Virtual Reality Application from the Teacher's Perspective in Dance Education.
In: 2nd IEEE International Conference on Cognitive Aspects of Virtual Reality - cVR 2023, IEEE, Piscataway (NJ), 39-44, 2024. ISBN: 9798350338638