Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Saleh, S. T.:
The influence of gender stereotyping and demographic factors on academic choice: The case of the University of Debrecen.
Hung. educ. res. j. 12 (2), 145-163, 2022.
Saleh, S. T.:
Karen, Starr. (2019): Education policy, neoliberalism, and leadership practice a critical analysis. London: Routledge.
Hung. educ. res. j. 10 (1), 101-103, 2020.
(Ismertetett mű: Karen, Starr. -Education policy, neoliberalism, and leadership practice a critical analysis /London: Routledge, 2019)
Saleh, S. T.:
Bowl, M. (2017). Adult education in neoliberal times: Policies, philosophies and professionalism..
Hung. educ. res. j. 9 (2), 360-363, 2019.
(Ismertetett mű: Bowl, M. -Adult education in neoliberal times: Policies, philosophies and professionalism. /UK : Basingstoke, UK, Palgrave Macmillan, 2017)
Saleh, S. T.:
Meliscin, F. (2017). Gender, justice and equality: Creating capabilities for girls and women's development.
Hung. educ. res. j. 9 (4), 749-753, 2019.
(Ismertetett mű: Firdevs Melis Cin. -Gender, justice and equality: Creating capabilities for girls and women's development /London : London, UK, Palgrave Macmillan, 2017)
Saleh, S. T.,
Yusuf, H. S.:
Psychological weaning, optimism and pessimism among university students.
Zanco Journal of Humanity Sciences. 22 (5), 300-308, 2018.