EN HU

Osztián Erika

Osztián Erika

Teljes publikációs lista

2024
1.
Osztián, P. R., Kátai, Z., Osztián, E.: Élmény- és drámapedagógiai elemek az oktatásban.
In: 16. Informatika Szakmódszertani Konferencia, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 1-10, 2024. ISBN: 9786158060875
2.
Osztián, E., Osztián, P. R.: Önbizalom a vizsgákon: kézzel írott jegyzetek és programozás vizsgák sikertörténetei.
In: 16. Informatika Szakmódszertani Konferencia, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 1-10, 2024. ISBN: 9786158060875
2023
3.
Osztián, P. R., Kátai, Z., Osztián, E.: Doodling and algorithmics.
In: 15th International Conference on Education and New Learning Technologies : EDULEARN23 Proceedings. Ed.: Luis Gómez Chova, Chelo González Martínez, Joanna Lees, International Academy of Technology, Education and Development (IATED), [s.l.], 2757-2766, 2023. ISBN: 9788409521517
4.
Osztián, P. R., Kátai, Z., Osztián, E.: Doodling és algoritmika.
In: INFODIDACT`2022. 15. Informatika Szakmódszertani Konferencia : Előadáskötet. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 141-162, 2023. ISBN: 9786158060868
5.
Sántha, Á. R., Osztián, P. R., Osztián, E., Kátai, Z.: The gender effect in computational thinking among first-year university students at the Sapientia Hungarian University of Transylvania.
In: Sociology of Education: Wellbeing and Resilience in the Times of Crisis. Ed.: Anna Odrowaz-Coates, The Maria Grzegorzewska University Press, Warsaw, 91-100, 2023. ISBN: 9788367721332
2022
6.
Osztián, P. R., Kátai, Z., Sántha, Á. R., Osztián, E.: Investigating the AlgoRythmics YouTube channel: the Comment Term Frequency Comparison social media analytics method.
Acta Univ. Sapientiae, Inf. 14 (2), 273-301, 2022.
7.
Osztián, P. R., Kátai, Z., Osztián, E.: On the computational thinking and diagrammatic reasoning of first-year computer science and engineering students.
Front. Educ. 7, 1-9, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
2021
8.
Kátai, Z., Osztián, E.: Improving AlgoRythmics Teaching-Learning Environment by Asking Questions.
Int. J. Instr. 14 (2), 27-44, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
2020
9.
Osztián, P. R., Kátai, Z., Osztián, E.: Algorithm Visualization Environments: degree of interactivity as an influence on student-learning.
In: 2020 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE), IEEE, dPiscataway, 1-8, 2020, (ISSN 2377-634X) ISBN: 9781728189611
10.
Osztián, P. R., Osztián, E., Kátai, Z.: Algoritmus Vizualizációs Környezetek: Az interaktivitás hatása a tanulási eredményekre.
In: INFODIDACT'2020 13. Informatika Szakmódszertani Konferencia. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 149-163, 2020.
11.
Osztián, P. R., Osztián, E., Kátai, Z.: Algoritmus Vizualizációs Környezetek: Az interaktivitás hatása a tanulási eredményekre.
2019
12.
Osztián, E., Kátai, Z.: Az algoritmikus gondolkodás vizsgálata különböző korosztályú tanulóknál, e-learning tesztelési környezetben.
In: INFODIDACT 2019. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika az Oktatásért és az Információs Társadalomért Alapítvány, Budapest, 1-14, 2020. ISBN: 9786158060837
13.
Kátai, Z., Osztián, E.: Dynamic visualizations in the AlgoRythmics environment.
14.
Osztián, P. R., Nagy, E. J., Cosma, C., Kátai, Z., Osztián, E.: Interactivity Effectiveness in the AlgoRythmics Universe.
15.
Nagy, E. J., Osztián, P. R., Cosma, C., Kátai, Z., Osztián, E.: Looking for the Optimal Interactivity Level in the AlgoRythmics Learning Environment.
In: EdMedia + Innovate Learning : 2019 conference. Ed.: Theo Bastiaens, Association for the Advancement of Computing in Education, Waynesville, 106-114, 2019. ISBN: 9781939797421
2018
16.
Kátai, Z., Osztián, E.: Algoritmikus gondolkodás fejlesztése különböző korosztályú és szakos tanulóknál.
In: ENELKO 2018 XIX. Nemzetközi Energetika-Elektrotechnika Konferencia, SzámOkt 2018 XXVIII. Nemzetközi Számítástechnika és Oktatás Konferencia. Szerk.: Biró Károly-Ágoston, Sebestyén-Pál György, Szabó Loránd, Erdélyi Magyar Műszaki Tudományos Társaság, Tusnádfürdő, 225-230, 2018, (ISSN 1842-4546)
17.
Kátai, Z., Osztián, E., Lőrincz, B.: The effect of multiple graphical representations on learning algorithms.
Turk. Online J. Educ. Technol. 2018 (2), 703-708, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
Q4 E-learning
2017
18.
Osztián, P. R., Kátai, Z., Osztián, E., Vekov, G. K.: Algoritmika és művészet, avagy kupacrendezés kalotaszegi módra = Algorithms and art Heapsort with traditional Transylvanian dance.
In: ENELKO 2017 XVIII. Nemzetközi Energetika-Elektrotechnika Konferencia, SzámOkt 2017 XXVII. Nemzetközi Számítástechnika és Oktatás Konferencia, Kolozsvár, 2017. október 12-15. Szerk.: Biró Károly-Ágoston, Sebestyén-Pál György, Erdélyi Magyar Műszaki Tudományos Társaság, Cluj-Napoca, 199-203, 2017, (ISSN 1842-4546)
19.
Kátai, Z., Osztián, E., Vekov, G. K., Osztián, P. R.: Algo-Ritmika: új dimenziók.
In: INFODIDACT 2017. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika az Oktatásért és az Információs Társadalomért Alapítvány, Budapest, 1-11, 2017. ISBN: 9786158060813
20.
Osztián, E., Kátai, Z., Vekov, G. K.: Multi-dimensional expansion of Algo-Rythmics.
Turk. Online J. Educ. Technol. 2017 (3), 573-578, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
Q4 E-learning
21.
Kátai, Z., Osztián, E., Vekov, G. K.: Számítógépes gondolkodás fejlesztése vegyes oktatási környezetben.
In: XXIII. Multimedia in Education Conferences, Presa Universitară Clujeană, Cluj-Napoca, 104, 2017. ISBN: 9786063701832
2016
22.
Kátai, Z., Osztián, E., Vekov, G. K.: Promoting computational thinking by artistically enhanced algorithm visualization.
In: INFODIDACT 2016. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika az Oktatásért és az Információs Társadalomért Alapítvány, Budapest, 1-12, 2016. ISBN: 9786158060806
2015
23.
Osztián, E.: Stimularea creativităţii tehnico - ştiinţifice la disciplinele Tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor şi Informatică prin programarea roboţilor Lego.
Simpoz. Nat. Edmond Nicolau. 9, 222-232, 2015.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem