Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Vicsek, L.,
Bokor, T.,
Pataki, G.:
Younger generations' expectations regarding artificial intelligence in the job market: Mapping accounts about the future relationship of automation and work.
J. Sociol. Epub, 1-18, 2022.
Pataki, G.:
(In)aktivitás mint részvételi repertoár: A folyton változó intézményi környezethez való alkalmazkodás részvételi lehetőségei = Inactivity as participatory reperoire:Participation in constantly changing institiutional environment.
In: Válság - politika - tudomány : A Magyar Politikatudomány Társaság XXVI. Vándorgyűlése. Szerk.: Balogh László Levente, Dobos Gábor, Debreceni Egyetem Politikatudományi Tanszék, Debrecen, 55-56, 2021. ISBN: 9789634903048
Vicsek, L.,
Bokor, T.,
Pataki, G.,
Pajor, L.:
"Nem az én dolgom": Fiatalok víziói a munka jövőjéről a mesterséges intelligencia kontextusában = None of my Business: Visions of Young Adults on their future professional prospects in the world supported by AI.
Grosvenor, I.,
Pataki, G.:
The Enigma and Value of "Found" School Photographs for Historians of Education.
In: The Visual in Educational History: Transnational Reflections on the Practice of History in the Digital Age. Eds.: T. Allender, I. Dussel, I. Grosvenor, K. Priem, De Gruyter, Berlin, "Accepted by publisher", 1-16, 2020.
Pataki, G.:
A felsőoktatási kollégiumok változó világa: Közösségfejlesztés, avagy a PPP konstrukciókhoz igazodó üzemeltetés.
Metszetek. 7 (3), 79-108, 2018.
De Haene, L.,
Neumann, E.,
Pataki, G.:
Refugees in Europe: Educational policies and practices as spaces of hospitality?.
Eur. Educ. Res. J. 17 (2), 211-218, 2018.
Grosvenor, I.,
Pataki, G.:
Learning through culture: seeking "critical case studies of possibilities" in the history of education.
Paedagogica Historica. 53 (3), 246-267, 2017.
Pataki, G.:
Az egyetemi nyilvánosság színterei- Közösségek és állampolgári kultúra.
In: Oktatás és fenntarthatóság. Szerk.: Fehérvári Anikó, Juhász Erika, Kiss Virág Ágnes, Kozma Tamás, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 503-526, 2016, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 3.) ISBN: 9789631255423
Grosvenor, I.,
Pataki, G.:
Terek, érzékek, érzelmek és oktatás: Egy neveléstörténeti megközelítés.
In: Oktatás és fenntarthatóság. Szerk.: Fehérvári Anikó, Juhász Erika, Kiss Virág Ágnes, Kozma Tamás, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 79-100, 2016, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 3.) ISBN: 9789631255423
Pataki, G.:
Freedom of Everyday Interactions: Youth and Democratic Culture in Hungary.
In: Differences, Inequalities and Sociological Imagination: 12th Conference of the European Sociological Association, European Sociological Association, Institute of Sociology of the Academy of Sciences of the Czech Republic, Prague, 1381-1384, 2015.
Pataki, G.:
Novel forms of research governance and their possible impact on the future of educational research.
Eur. Educ. Res. J. 14 (1), 56-64, 2015.
Pataki, G.,
Kiss, H.,
Dunajeva, J.,
Bozsik, V.:
Oktatás és Kutatás 1989-2015: Észt, horváth, magyar, román és szlovén nézőpontból (kerekasztal-beszélgetés).
Új Pedagóg. Szle. 65 (11-12), 53-64, 2015.
Pataki, G.:
A kocka el van vetve...: Közéleti víziók a Debreceni Egyetem kollégistái körében.
In: Campus-lét a Debreceni Egyetemen Ifjúságszociológiai tanulmányok. Szerk.: Fényes Halynalka, Szabó Ildikó, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 183-215, 2014. ISBN: 9789633184592