EN HU

OTKA-105262

Természettudományos tantárgy-pedagógiai kutatások újszerű, interdiszciplináris megközelítésben
pályázat kezdete: 2012-09-01
pályázat vége: 2016-08-31
Feltöltött közlemény:
4
DEA-ban:
4
OA:
1
Publikációs időszak:
2014-2016
2016
1.
Tóth, L. Z.: A tanulók kémiai gondolkodásának néhány jellemzője.
Magy. Kém. Lapja. 71 (11), 334-338, 2016.
2.
Szalay, L., Tóth, L. Z.: Hagyományos tanulókísérletek kutatásalapú átalakítása: egy pedagógiai kísérlet hatásvizsgálata.
Magy. Kém. Lapja. 71 (12), 366-372, 2016.
2015
3.
Malmos, E., Revákné Markóczi, I.: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel.
Iskolakultúra. 15 (5-6), 190-199, 2015.
2014
4.
Sápiné Bényei, R., Revákné Markóczi, I.: Vizsgálat általános iskolás tanulók körében a természetismeret tantárgyra vonatkozóan.
In: Hiteles(ebb) tudományos prezentációk. Szerk.: Koncz István, Szova, Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 114-122, 2014. ISBN: 9789638991515
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem