Somfalvi, Z.:
A társadalmi és kulturális tőke hatása a nyelvvizsgaszerzés sikerességére.
In: Tradíció és innováció ötvözete a Nyíregyházi Egyetemen. Szerk.: János István, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 434-441, 2022, (Acta Academiae Nyiregyhaziensis, ISSN 2416-2981 ; 6.) ISBN: 9786156032515
Somfalvi, Z.:
Inquiry of the relationship between the popularity of foreign languages and the learning effectiveness on the basis of OKM2016 database.
Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 85-94, 2020.
Somfalvi, Z.:
A rendszerváltás hatása a nyelvoktatásra.
In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet / kiadja: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 188, 2018.
Czékmán, B.,
Szabó, F.,
Somfalvi, Z.,
Major, E.:
Az IKT-val támogatott probléma-alapú tanulás és lehetőségei az idegennyelv-tanításban.
In: Digitális tanulás és tanítás. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 69-82, 2017. ISBN: 9789633186657
Somfalvi, Z.:
Possible Approaches to the Problem of Not Having a Foreign Language Exam by the end of the University Years.
PedActa. 6 (2), 61-67, 2017.
Somfalvi, Z.:
Possible Approaches to the Problem of Not Having a Foreign Language Exam by the end of the University Years.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 191, 2017. ISBN: 9786155657023
Somfalvi, Z.:
Possible Approaches to the Problem of Not Having a Foreign Language Exam by the end of the University Years.
In: (Un)Making Europe: Capitalism, Solidarities, Subjectivities. Ed.: A. G. Papadopoulos, ESA, Athén, 308, 2017, (ISSN 2522-2562)