The library will operate on a duty schedule between 22 December 2025 and 4 January 2026. During this period, it will be possible to upload publications, but all other services will be suspended.
Nagy-Pénzes, G.,
Vincze, F.,
Vighné Arany, Á.,
Bíró, É.:
Egy általános iskolai egészségfejlesztési program hatása a serdülők egészségmagatartására és jóllétére.
Népegészségügy. 102 (1), 62, 2025.
Szilágyi-Hornyák, E.,
Nagy-Pénzes, G.,
Mátyás, G.,
Ádány, R.,
Bíró, É.:
Experiences of the Development of a Revised, Population-Adjusted Communicative Health Literacy Scale.
Journal of Patient Experience. 12, 1-5, 2025.
Nagy-Pénzes, G.,
Vincze, F.,
Vighné Arany, Á.,
Bíró, É.:
Impact of a Primary School Health Promotion Programme on Adolescents' Health Behaviour and Well-Being.
Children-Basel. 11, 919-939, 2024.
Bíró, É.,
Vincze, F.,
Nagy-Pénzes, G.,
Ádány, R.:
Investigation of the relationship of general and digital health literacy with various health-related outcomes.
Front. Public Health. 11, 1-9, (article identifier: 1229734), 2023.
Nagy-Pénzes, G.,
Vincze, F.,
Bíró, É.:
A School Intervention's Impact on Adolescents' Health-Related Knowledge and Behavior.
Front. Public Health. 10, 1-15, (article identifier: 822155), 2022.
Nagy-Pénzes, G.,
Vincze, F.,
Bíró, É.:
Contributing Factors in Adolescents' Mental Well-Being: the Role of Socioeconomic Status, Social Support, and Health Behavior.
Sustainability. 12 (22), 1-17, (article identifier: 9597), 2020.
Nagy-Pénzes, G.,
Bíró, É.:
Egészségfejlesztő program középiskolások körében: az alapállapot felmérés eredményei = health promoting programme among high school students : the result of the baseline survey.
Egészségfejlesztés. 59 (4), 7-16, 2018.