Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Fülöp-Székely, A.:
A pedagógus - szülő közötti kommunikáció vizsgálata egy rurális térségben.
In: Tudomány: út a világ megismeréséhez : absztrakt kötet. Szerk.: Tóth Dalma; Godó Irén, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Politikatudományi és Szociológiai Intézet, Debrecen, 10, 2022. ISBN: 9789634904779
Fülöp-Székely, A.:
Narratív életútelemzés elméletben és gyakorlatban: Avagy a szülői bevonódás sorsdöntő ereje.
In: Tudomány: út a világ megismeréséhez : absztrakt kötet. Szerk.: Tóth Dalma; Godó Irén, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Politikatudományi és Szociológiai Intézet, Debrecen, 11, 2022. ISBN: 9789634904779
Fülöp-Székely, A.:
A COVID-19 járvány negatív gazdasági hatásai.
PRO SCI RURALIS. 6 (1), 194-198, 2021.
(Ismertetett mű: Dalia Štreimikienè, Tomas Baležentis, Artiom Volkov, Erika Ribašauskienè, Mangirdas Morkūnas, Agnè Žičkienè. -Negative effects of covid-19 pandemic on agriculture: systematic literature review in the frameworks of vulnerability, resilience and risks involved /In: Economic Research - Ekonomska Istraživanja. - 35 : 1 (2021), p. 529-545. -)
Fülöp-Székely, A.:
Akadályozó tényezők a szülők és pedagógusok közötti kommunikációban.
PRO SCI RURALIS. 6 (2), 175-179, 2021.
(Ismertetett mű: Fatma Ozmen, Cemal Akuzum, Muhammed Zincirli, Gulenaz Selcuk. -The Communication Barriers Between Teachers and Parents in Primary Schools /In: Eurasian Journal of Educational Research. - 66 (2016), p. 27-46)
Fülöp-Székely, A.:
A rurális iskola (társadalmi) szerepe a helyi közösségek életében.
Pro Sci. Ruralis. 5 (1-4), 249-256, 2020.
(Ismertetett mű: Magdalena Cedering, Elin Wihlborg. -Village schools as a hub in the community : A time-geographical analysis of the closing of two rural schools in southern Sweden /In: Journal Of Rural Studies. - 80 (2020), p. 606-617. -)