EN HU

Fülöp-Székely Anita

Fülöp-Székely Anita

Teljes publikációs lista

2024
1.
Biró, A. Z., Sárosi-Blága, Á., Fülöp-Székely, A., Kovács, O., Néma, J. E., Szász, M. M.: Adminisztratív státussal nem rendelkező települések helyi közösségként való működésének vizsgálata.
Pro Sci. Ruralis. 2023 (2), 133-163, 2024.
2.
Fülöp-Székely, A.: A sóvidéki munkakultúra átalakulása.
Magy. szle. 33 (3-4), 27-35, 2024.
3.
Fülöp-Székely, A.: Szülői bevonódás a koronavírus-járvány alatti időszakban: Hátrányos helyzetű családok kihívásai.
Valóság. 67 (9), 48-61, 2024.
2023
4.
Fülöp-Székely, A.: A pedagógus - szülő közötti kommunikáció akadályozó tényezőinek vizsgálata pedagógusi vélemények alapján.
Acta med. sociol. 14 (36), 70-87, 2023.
5.
Fülöp-Székely, A.: Szülői szerepvállalás pedagógusi percepciók tükrében.
Pro Sci.Rural. 8 (2), 65-78, 2023.
2022
6.
Fülöp-Székely, A.: A pedagógus - szülő közötti kommunikáció vizsgálata egy rurális térségben.
In: Tudomány: út a világ megismeréséhez : absztrakt kötet. Szerk.: Tóth Dalma; Godó Irén, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Politikatudományi és Szociológiai Intézet, Debrecen, 10, 2022. ISBN: 9789634904779
7.
Fülöp-Székely, A.: Narratív életútelemzés elméletben és gyakorlatban: Avagy a szülői bevonódás sorsdöntő ereje.
In: Tudomány: út a világ megismeréséhez : absztrakt kötet. Szerk.: Tóth Dalma; Godó Irén, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Politikatudományi és Szociológiai Intézet, Debrecen, 11, 2022. ISBN: 9789634904779
2021
8.
Fülöp-Székely, A.: A COVID-19 járvány negatív gazdasági hatásai.
PRO SCI RURALIS. 6 (1), 194-198, 2021.
(Ismertetett mű: Dalia Štreimikienè, Tomas Baležentis, Artiom Volkov, Erika Ribašauskienè, Mangirdas Morkūnas, Agnè Žičkienè. -Negative effects of covid-19 pandemic on agriculture: systematic literature review in the frameworks of vulnerability, resilience and risks involved /In: Economic Research - Ekonomska Istraživanja. - 35 : 1 (2021), p. 529-545. -)
9.
Fülöp-Székely, A.: Akadályozó tényezők a szülők és pedagógusok közötti kommunikációban.
PRO SCI RURALIS. 6 (2), 175-179, 2021.
(Ismertetett mű: Fatma Ozmen, Cemal Akuzum, Muhammed Zincirli, Gulenaz Selcuk. -The Communication Barriers Between Teachers and Parents in Primary Schools /In: Eurasian Journal of Educational Research. - 66 (2016), p. 27-46)
2020
10.
Fülöp-Székely, A.: A gamifikációs nyelvtanulás előnyei egy rurális iskolában.
PRO SCI RURALIS. 5 (1-4), 107-128, 2020.
11.
Fülöp-Székely, A.: A rurális iskola (társadalmi) szerepe a helyi közösségek életében.
Pro Sci. Ruralis. 5 (1-4), 249-256, 2020.
(Ismertetett mű: Magdalena Cedering, Elin Wihlborg. -Village schools as a hub in the community : A time-geographical analysis of the closing of two rural schools in southern Sweden /In: Journal Of Rural Studies. - 80 (2020), p. 606-617. -)
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem