Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Bagota, M.,
Pintér, M. I.,
Kulman, K.,
Ökördi, R.:
Félreértés vagy megértés?.
In: A múltból táplálkozó jövő - hagyomány és fejlődés XXV. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötete. Szerk.: Makkos Anikó, Kecskés Petra, Boldizsár Boglárka, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar, Győr, 481-492, 2022. ISBN: 9789637287329
Pintér, M. I.:
The effect of complex mathematics teachings experiments on my work.
In: Komplexer Mathematikunterricht. Hrsg.: Ambrus Gabriella, Johann Sjuts, Vancsó Ödön, Vásárhelyi Éva, WTM-Verlag, Münster, 305-316, 2020, (Mathematiklehren und -lehren in Ungarn ; 2.) ISBN: 9783959871631
Pintér, M. I.:
The long way a concept category develops.
In: Auch wenn A Falsch ist, kann B wahr sein. Was wir aus Fehlern lernen können : Ervin Deák zu Ehren. Hrsg.: Johan Sjuts, Éva Vásárhelyi, WTM Verlag, Münster, 207-2014, 2019. ISBN: 9783959871136
Dancs, G.,
Kulman, K.,
Pintér, M. I.:
Elsőéves tanítóképzős hallgatók matematikai képességfelmérésének eredményei.
In: Válogatott tanulmányok a pedagógiai elmélet és szakmódszertanok köréből. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 228-235, 2017. ISBN: 9788089691401
Bagota, M.,
Dancs, G.,
Kulman, K.,
Pintér, M. I.:
Matematika szintfelmérő dolgozat feladatainak megoldása során választott stratégiák 5. osztályos tanulók és 1. évfolyamos tanító szakos hallgatók körében.
In: XXI. Apáczai-napok konferencia : "Útkeresés és újratervezés" : Tanulmánykötet. Szerk.: Baranyiné Kóczy Judit; Fehér Ágota, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar, Győr, 225-234, 2017. ISBN: 9786155837401
Pintér, M. I.:
Milyen tapasztalatokkal kerül az alfa-generáció az iskolába: A Varga Tamási hagyományok és az IKT-eszközök (előzetes) használata.
Új Köznevelés. 72 (8), 27-29, 2016.