EN HU

Pintér Marianna Ilona

Pintér Marianna Ilona
2024
1.
Pintér, M. I.: A matematikai fogalmak, módszerek fejlesztésének hosszú útja.
Gyermeknevelés. 12 (2), 225-241, 2024.
2.
Pintér, M. I.: The IT habits and mathematical experience base of the 'alpha generation' in Hungary.
Gyermeknevelés. 12 (2), 24-44, 2024.
2022
3.
Bagota, M., Pintér, M. I., Kulman, K., Ökördi, R.: Félreértés vagy megértés?.
In: A múltból táplálkozó jövő - hagyomány és fejlődés XXV. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötete. Szerk.: Makkos Anikó, Kecskés Petra, Boldizsár Boglárka, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar, Győr, 481-492, 2022. ISBN: 9789637287329
2020
4.
Pintér, M. I.: The effect of complex mathematics teachings experiments on my work.
In: Komplexer Mathematikunterricht. Hrsg.: Ambrus Gabriella, Johann Sjuts, Vancsó Ödön, Vásárhelyi Éva, WTM-Verlag, Münster, 305-316, 2020, (Mathematiklehren und -lehren in Ungarn ; 2.) ISBN: 9783959871631
2019
5.
Pintér, M. I.: The long way a concept category develops.
In: Auch wenn A Falsch ist, kann B wahr sein. Was wir aus Fehlern lernen können : Ervin Deák zu Ehren. Hrsg.: Johan Sjuts, Éva Vásárhelyi, WTM Verlag, Münster, 207-2014, 2019. ISBN: 9783959871136
2018
6.
Kulman, K., Dancs, G., Pintér, M. I.: Ismert geometriai feladatok digitális köntösben.
Képzés és Gyakorlat. 16 (1), 47-56, 2018.
2017
7.
Dancs, G., Kulman, K., Pintér, M. I.: Elsőéves tanítóképzős hallgatók matematikai képességfelmérésének eredményei.
In: Válogatott tanulmányok a pedagógiai elmélet és szakmódszertanok köréből. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 228-235, 2017. ISBN: 9788089691401
8.
Bagota, M., Dancs, G., Kulman, K., Pintér, M. I.: Matematika szintfelmérő dolgozat feladatainak megoldása során választott stratégiák 5. osztályos tanulók és 1. évfolyamos tanító szakos hallgatók körében.
In: XXI. Apáczai-napok konferencia : "Útkeresés és újratervezés" : Tanulmánykötet. Szerk.: Baranyiné Kóczy Judit; Fehér Ágota, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar, Győr, 225-234, 2017. ISBN: 9786155837401
2016
9.
Pintér, M. I.: Milyen tapasztalatokkal kerül az alfa-generáció az iskolába: A Varga Tamási hagyományok és az IKT-eszközök (előzetes) használata.
Új Köznevelés. 72 (8), 27-29, 2016.
2014
10.
Pintér, M. I.: A Z- és az alfageneráció tanulási szokásai, matematikai szempontból.
Gyermeknevelés. 2 (2), 2-7, 2014.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem