Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Árki, Z.,
Berta, T.,
Jaruska, L.:
Innovative assessment tools and the use of the project method in teaching sciences and mathematics in primary schools.
In: EDULEARN22 Proceedings : 14th International Conference on Education and New Learning Technologies. Ed.: by Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, IATED Academy, Valencia, 7872-7879, 2022, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788409424849
Berta, T.,
Árki, Z.,
Jókai, É.,
Tóth, A.:
Projektoktatás az iskolában: Gyakorlati kézikönyv a projektoktatás bevezetéséhez az alsó tagozaton.
Institút pre Inováciu Vzdelávania, Komárno, 109 p., 2022.
ISBN: 9788097293482
Árki, Z.,
Berta, T.,
Kiss, G.:
The evolution of cyber-bullying during the COVID-19 pandemics in Hungarian schools in Slovakia.
In: EDULEARN22 Proceedings : 14th International Conference on Education and New Learning Technologies. Ed.: by Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, IATED Academy, Valencia, 7393-7400, 2022, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788409424849
Berta, T.:
Complex Instruction Programme in teaching of mathematics at primary level of elementary schools.
In: INTED2021 Proceedings : 15th International Technology, Education and Development Conference. Ed.: by Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Ignacio Candel Torres, IATED Academy, Valencia, 4236-4242, 2021. ISBN: 9788409276660
Árki, Z.,
Berta, T.,
Nagy, M.:
The role of evaluation and innovative tools in traditional and cooperative education in the teaching of sciences and mathematics.
In: INTED2021 Proceedings : 15th International Technology, Education and Development Conference. Ed.: by Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Ignacio Candel Torres, IATED Academy, Valencia, 6770-6776, 2021. ISBN: 9788409276660
Berta, T.,
Árki, Z.:
Why it is so hard to choose a good open problem for cooperative work in primary mathematics education?.
In: ICERI2021 Proceedings : 14th annual International Conference of Education, Research and Innovation. Ed.: by Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Ignacio Candel Torres, IATED Academy, Valencia, 6576-6580, 2021, (ISSN 2340-1095) ISBN: 9788409345496
Berta, T.,
Strédl, T.:
Kooperatív csoportmunka heterogén tanulói csoportokban: A Komplex Instrukciós program és iskolai bevezetésének lehetőségei.
Institút pre Inováciu Vzdelávania, Komárno, 108 p., 2019.
ISBN: 9788097293468
Berta, T.,
Strédl, T.:
Kooperatívna skupinová práca v heterogénnych skupinách žiakov: Komplexný inštruktážny program a možnosti jeho zavedenia do vyučovacieho procesu.
Institút pre Inováciu Vzdelávania, Komárno, 100 p., 2019.
ISBN: 9788097293475
Berta, T.:
Logické spoločenské hry: Rozvíjanie myslenia pomocou logických spoločenských hier.
Institút pre Inováciu Vzdelávania, Komárno, 110 p., 2019.
ISBN: 9788097293451
Berta, T.:
The Competences of Students Majoring in Teacher Training in Mathematics Problem Solving, Lessons Learned from Mathematics Monitor 5 in Slovakia.
In: Problem Solving in Mathematics Education : Proceedings of the 19th ProMath conference from August 30 to September 1, 2017 in Budapest. Eds.: András Ambrus, Éva Vásárhelyi, Eötvös Loránd University, Budapest, 20-33, 2018.
Ambrus, A.,
Berta, T.:
Zur verwendung von Quadrat-, Dreiecks-, und Würfelgitter beim Lösen mathematischer Aufgaben.
Mathematikinformation. 45, 9-19, 2006.
Berta, T.:
Preparing teacher students for using and making visual aids (traditional models, computer animations).
In: Vorträge auf der 39. Tagung für Didaktik der Mathematik Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 28.2. bis 4.3.2005 in Bielefeld, Franzbecker, Hildesheim, 1-4, 2005. ISBN: 9783881204040