Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Salem, O.,
Kiss, M.:
A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
Salem, O.,
Kiss, M.:
Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan.
Oradea J. Bus. Econ. 8 (1), 61-71, 2023.
Salem, O.,
Kiss, M.:
The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
Q3
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q3
Management of Technology and Innovation
Q3
Marketing
2021
4.
Salem, O.,
Kiss, M.:
The Evaluation of E-Learning System During the COVID-19 Pandemic from the Students' Perspective.
Int. Business Manage. 15 (6), 241-246, 2021.
Salem, O.:
Education And Internet Users Indicators And Their Impact On The Unemployment Rate In European Union Countries.
Netw. Intell. Stud. 8 (15), 27-33, 2020.