EN HU

Salem Omar T. O.

Salem Omar T. O.

Teljes publikációs lista

2023
1.
Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
2.
Salem, O., Kiss, M.: Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan.
Oradea J. Bus. Econ. 8 (1), 61-71, 2023.
2022
3.
Salem, O., Kiss, M.: The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q3 Management of Technology and Innovation
Q3 Marketing
2021
4.
Salem, O., Kiss, M.: The Evaluation of E-Learning System During the COVID-19 Pandemic from the Students' Perspective.
Int. Business Manage. 15 (6), 241-246, 2021.
2020
5.
Salem, O.: Education And Internet Users Indicators And Their Impact On The Unemployment Rate In European Union Countries.
Netw. Intell. Stud. 8 (15), 27-33, 2020.
6.
Salem, O.: Social Media Marketing In Higher Education Institutions.
SEA: Pract. Appl. Sci. 8 (23), 191-196, 2020.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem