Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Társadalomtudományi Doktori Tanács. Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola / University of Debrecen. Doctoral Council of Social Sciences. Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business
Adamu, U. G.:
Covid-19 epidemic and lifestyle-related changes & sleep quality, stress, anxiety..
In: Nemzetközi Tudományos Napok - PhD konferencia - Absztrakt Kötet. Szerk.: Mihály-Karnai Laura, Fróna Dániel, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola, Debrecen, 83, 2025. ISBN: 9789634906919
Adamu, U. G.,
Balatoni, I.:
Sport Consumption & lifestyle related activities..
In: XII. Interdiszciplinaritás a régiókutatásban: Gazdaság - Társadalom - Menedzsment : Nemzetközi tudományos konferencia: Absztrakt kötet = XII.Interdisciplinarity In Regional Studies: Economy - Society - Management : International Scientific Conference : Abstract book. Ed.: Dajnoki Kriszina ; Filep Roland; Olvasztó Zsófia, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 20, 2025. ISBN: 9789634907176(nyomtatott)
Adamu, U. G.,
Balatoni, I.:
The Covid-19 epidemic and Sports Consumption: Evidence from England, Hungary, and Nigeria.
Physical Culture and Sports. 108 (1), 56-70, 2025.
Q3
Tourism, Leisure and Hospitality Management
(2024)
2023
4.
Adamu, U. G.,
Balatoni, I.:
Covid-19 pandemic and the changes in physical activity of adolescents.
In: Transitioning Sport - Transitioning European Societies: Book of Abstracts, Hungarian University of Sports Science, Budapest, 64, 2023.
Adamu, U. G.,
Balatoni, I.:
The effect of Covid-19 epidemic on the industry of a Sub-Saharan Country: a perspective on sports industry in Nigeria.
Metszetek. 11 (1), 32-48, 2022.
Adamu, U. G.,
Balatoni, I.:
The sports industry in Nigeria during the Covid-19 pandemic.
In: ESA Research Network 28 - Society and sport : Midterm Conference : Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis : book of abstracts. Eds.: Karolina Eszter Kovács, Krisztina Győri, Klára Kovács, Center for Higher Education Research and Development (CHERD-H), Debrecen, 51, 2022.
Adamu, U. G.,
Bambale, A. J.:
The Effect of Brand Name on Consumer Purchase Intention in Kano Metropolis: A Conceptual Model.
International Journal of Management and Commerce Innovations. 4 (1), 58-63, 2016.