Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Soós, G.,
Csernák, J.,
Lakatos, P.,
Zsófi, Z.,
Palotás, A.:
Cognitive disposition to wine consumption: how the brain is wired to select the perfect bottle with a novel musical twist.
Front. Neurosci. 13, 1-9, 2019.
Várhelyi, T.,
Soós, G.:
Brand development for the promotion of cooperation between the thermal baths and the region surrounding Eger.
Selye. 9 (2), 27-34, 2018.
Soós, G.,
Biacs, P. Á.:
The role of product-related information and factors impacting consumer attitudes during health-conscious food purchase in Hungary.
Stud. Agric. Econ. 120, 32-40, 2018.
Soós, G.:
A fogyasztók információ-igénye az élelmiszervásárlás során - egy fókuszcsoportos kutatás eredményei.
Élelm. Táplálk. Mark. 12 (1), 33-38, 2016.
Soós, G.,
Dávid, L.:
Wine Marketing - Tools for Innovation, Creativity and Sustainability.
In: BASIQ 2015 International Conference: New Trends in Sustainable Business and Consumption. Ed.: Vasile Dinu, Bucharest University of Economic Studies, Bucharest, 473-480, 2015. ISBN: 9786013014166
Csorba, L.,
Soós, G.:
A bizonytalanság és a kockázat elméleti összefüggésrendszerének gyakorlati tesztelése.
In: Környezettudatos gazdálkodás és menedzsment. Szerk.: Ferencz Árpád, Kecskeméti Főiskola KIK Nyomda, Kecskemét, 463-467, 2013. ISBN: 9786155192197