Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Fülekiné Joó, A.,
Bujdosóné Dani, E.:
May Parental Reading Behavior Explain the Gender Differences in Subteeners' Reading Attitude?.
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics. 2 (16), 17-22, 2018.
Fülekiné Joó, A.:
The Impact of the Family's Cultural Capital on Young Children's Reading Habits and Attitude.
In: PÉK 2014 : 12. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Program, előadás-összefoglalók. Szerk.: Korom Erzsébet, Pásztor Attila, Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Szeged, 84, 2014. ISBN: 9789633062791
Fülekiné Joó, A.:
A perszuazív kommunikáció mint az olvasási attitűd nemek közti különbségeinek magyarázó tényezője.
In: Vzdelávanie, výskum a metodológia = Oktatás, kutatás és módszertan: Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia. Szerk.: Karlovitz János Tibor, Torgyik Judit, International Research Institute, Komárno, Szlovákia, 212-224, 2013. ISBN: 9788097125110
Fülekiné Joó, A.:
The relationship between parental reading patterns and gender differences in reading attitude among young children.
In: PÉK 2013 : 11. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Program, előadás-összefoglalók. Szerk.: Józsa Krisztián, Fejes József Balázs, Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Szeged, 112, 2013. ISBN: 9789633062128
Pinczésné Palásthy, I.,
Fülekiné Joó, A.:
Tracing a Postgraduate Course.
In: A felnőttképzés perspektívái nemzetközi konferencia. Szerk.: Csótiné Belovári Anita, A Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kara, Kaposvár, 217-221, 2010. ISBN: 9789639821255