EN HU

Janurikné Lestyán Erzsébet

Janurikné Lestyán Erzsébet

Teljes publikációs lista

2017
1.
Kós, N., Szabóné Balogh, Á. M., Lestyán, E., Harsányiné Petneházi, Á.: A folyamatos differenciált foglalkoztatás hatása a közösség iránti beállítódás alakulására felső tagozatos tanulóknál.
Különleges Bánásmód. 3 (3), 7-25, 2017.
2.
Lestyán, E., Szabóné Balogh, Á. M.: A motiváció fejlesztése 10-14 éves korban differenciált foglalkoztatási programban résztvevő tanulóknál.
Különleges bánásmód. 3 (3), 67-78, 2017.
3.
Harsányiné Petneházi, Á., Páskuné Kiss, J., Lestyán, E., Kós, N., Szabóné Balogh, Á. M.: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban.
Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 463-489, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
2015
4.
Lestyán, E., Szabóné Balogh, Á. M.: Képességfejlesztés az alsó tagozaton.
Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 2015.
2014
5.
Szabóné Balogh, Á. M., Lestyán, E.: Differentiated development in the school in particular motivation.
Journal of Preschool and Elementary School Education. 2 (6), 99-117, 2014.
6.
Lestyán, E.: Képesség- és tanulási stílus fejlesztése az iskolában.
In: Kutatók a kiterjesztett tehetségfejlesztésért / lekt. Borbély Attila, Dávid Imre, Koncz István, GFF PK, Szarvas, 19-22, 2014.
2013
7.
Lestyán, E.: Development opportunities for skills in school.
In: Der Mensch und die Werte. Eds.: Alzbeta Bastová, Zuzana Brciaková, Marcela Dul'ová, Padagogische Fakultat, Institut Páles verblasst im Levoca und Uczelnia Nauk Spolecznych, Lódz, 123-130, 2013. ISBN: 9788361095460
8.
Lestyán, E.: Orientation and the role of motivation for effective differentiated learning.
In: Edukacja w kreowaniu współczesnej rzeczywistości : możliwości i ograniczenia / pod red. Elżbiety Jaszczyszyn, Jolanty Szady-Borzyszkowskiej, Instytut Pedagogiki Wydzialu Humanistycznego Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego, Siedlce, 235-241, 2013. ISBN: 9788393663514
2012
9.
Lestyán, E.: Le défi d'enseigner a différents niveaux en même temps.
Rev. Int. Sci. Hum. Nat. 12, 71-78, 2012.
2011
10.
Nagy, E., Lestyán, E., Vass, V.: Kicsit másképp.
Tanítás-Tanulás. 9 (4), 6-7, 2011.
11.
Kós, N., Lestyán, E., Hunya, T. T.: Kompetenciafejlesztő játékok az 1-4. évfolyam számára.
Apáczai K., Celldömölk, 101 p., 2011. ISBN: 9789634653219
12.
Lestyán, E.: Motiváció és differenciált képességfejlesztés.
In: A felsőoktatásban tanulók és tanáraik személyiségét érő új kihívások és kezelésük. Szerk.: Koncz István, Professzorok az Európai Magyarországért, Szarvas ; Budapest, 60-64, 2011. ISBN: 9789638843333
13.
Lestyán, E.: Motivation and differentiated ability development.
In: Közös horizont. Szerk.: Orosz Ildikó, Lipcsei Imre, Szent István Egyetem Pedagógiai Kar : II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Ungvár, 77-84, 2011. ISBN: 97896625950903
14.
Lestyán, E.: The effect of differentiated education is school.
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. 10, 82-94, 2011.
2010
15.
Lestyán, E.: A korai tehetség azonosítása és fejlesztése.
In: Tehetségkutatás határon innen és túl. Szerk.: Mező Ferenc, Kocka Kör, Debrecen, 69-73, 2010. ISBN: 9789638748881
16.
Lestyán, E.: Differenciált feejlesztés a közoktatásban.
In: VIII. Nemzetközi Tudományos Tantárgypedagógiai Konferencia : Baja, 2009. november 19-20.. Szerk.: Herbszt Mária, Tóth Sándor, Eötvös József Főiskola, Baja, 463-468, 2010. ISBN: 9789637290732
17.
Bontovics, I., Lestyán, E.: Képességek fejlesztése matematika órán.
In: Módszertani jegyzetek 1.. Szerk.: Sipos Lászlóné, Szent István Egyettem Pedagógiai Kar Kárpát-medencei Magyar Pedagógusok Módszertani és Kutatási Központja, Szarvas, 84-96, 2010. ISBN: 9789638773586
18.
Lestyán, E.: Learning methods and motivation is the development of students with different abilities.
In: Tudomány az oktatásért - oktatás a tudományért. Szerk.: Ladislav Baráth, Ildikó Viczayová, Univerzita Konstantina Filozofa V Nitre, Nitra, 143-151, 2010. ISBN: 9788080948047
19.
Lestyán, E.: Tanulási stratégiák a differenciált fejlesztésben.
In: Eltérő bánásmódot igénylő gyerekek a magyar közoktatásban. Szerk.: Karlovitz János, Neveléstudományi Egyesület, Budapest, 65-72, 2010, (Neveléstudományi Egyesület kiskönyvtára, 2061-5329 ; 4.) ISBN: 9789638842251
2009
20.
Lestyán, E.: A differenciált oktatásban a tehetség azonosításának és fejlesztésének lehetőségei.
In: Közös gondolatok. Szerk.: Gabóda Béla, Lipcsei Imre, PoliPrint, Ungvár, 144-153, 2009. ISBN: 9789667966805
21.
Lestyán, E.: Tanulási módszerek és motiváció az eltérő képességű tanulók fejlesztésében.
Diskurzus (Szarvas). 10, 71-80, 2009.
2008
22.
Lestyán, E.: A tanulási stílusok és stratégiák fejlesztése a personal pedagógiában.
In: Új utak az anyanyelvi nevelésben és pedagógusképzésben. Szerk.: Benczik Vilmos, Trezor K., Budapest, 89-97, 2008. ISBN: 9789638144331
23.
Lestyán, E.: A tehetség azonosításának és fejlesztésének lehetőségei.
Diskurzus (Szarvas). 9, 59-70, 2008.
24.
Lestyán, E.: A tehetség megnyilvánulása az óvodáskorban.
In: Sporttudomány, neveléstudomány a gyakorlatért : 37. Mozgásbiológiai Konferencia : Tessedik Sámuel Főiskola Pedagógiai Főiskolai Kar Szarvas, 2007. november 15-16.. Szerk.: Keresztesi Katalin, Tessedik Sámuel Főiskola Pedagógiai Főiskolai Kar, Szarvas, 127-132, 2008. ISBN: 9789638773531
25.
Lestyán, E.: Tehetség azonosítása és fejlesztése.
In: Tehetséggondozás. Szerk.: Szakács Mihályné, Gaál Sándorné, Tessedik Sámuel Főiskola Pedagógiai Főiskolai Kar, Szarvas, 21-34, 2008. ISBN: 9789638783548
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem