Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Balogh, L.,
Bóta, M.,
Dávid, I.,
Páskuné Kiss, J.:
Pszichológiai módszerek a tehetséges tanulók nyomon követéses vizsgálatához.
Puskás Tivadar Távközlési Technikum, Budapest, 192 p., 2004.
2002
2.
Dávid, I.,
Bóta, M.,
Páskuné Kiss, J.:
Tehetségkutatás.
Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 333 p., 2002.
2000
3.
Bóta, M.,
Győry, K.:
A lelki egészségvédelemre való felkészítés feladatai, követelményei a tanárképzésben.
In: Fejezetek a pedagógiai pszichológia köréből, Debreceni Egyetemi K., Debrecen, 87-98, 2000.
1999
4.
Bóta, M.:
A tehetséges tanulók énképének és önértékelésének fejlődése 10-14 éves korban.
In: Tehetség és iskola, Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 78-107, 1999.
5.
Bóta, M.,
Dávid, I.:
Az érem két oldala: tanári és tanulói vélemények a tehetségről.
Iskolakultúra. 9 (4), 14-24, 1999.
Balogh, L.,
Bóta, M.,
Dávid, I.:
Tehetséges tanulók - Pedagógusok - Iskolai fejlesztés.
In: Tehetség és iskola, Kossuth Egyetemi K., Debrecen, 9-51, 1999.
9.
Bóta, M.:
Tehetségnevelés: a család szerepe és kapcsolata az iskolával.
Iskolakultúra. 9 (11), 86-93, 1999.
1998
10.
Bóta, M.:
Iskolai mentálhigiéné: szöveggyűjtemény.
Kossuth Lajos Tudományegyetem, Debrecen, 145 p., 1998.
1997
11.
Bóta, M.,
Győry, K.:
A lelki egészségvédelemre való felkészítés feladatai, követelményei a tanárképzésben.
In: Fejezetek a pedagógiai pszichológia köréből, Kossuth Lajos Tudományegyetem, Debrecen, 87-98, 1997.
1996
12.
Bóta, M.:
A mentálhigiéné szemlélete és gyakorlata az iskolában.
In: Előadások, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 165, 1996.
13.
Bóta, M.:
Iskolai mentálhigiéné.
In: Pszichológia a tanárképzésben, Kossuth Lajos Tudományegyetem, Debrecen, 137-144, 1996.