Scsuka, H.,
Oláh, N.:
Cifrovij marketing v dìjal'nostì ob'yednan' vinorobìv Zakarpattja =: Digitális marketing a kárpátaljai borász egyesületek tevékenységében.
In: Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom-és viselkedéstudomány legújabb trendjei / Csernicskó István, Orosz Ildikó, Bacsó Róbert, Pojda-Noszik Nina, Makarovics Viktória, Loszkorih Gabriella, Sztojka Natália, Pataki Gábor, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 100-102, 2024. ISBN: 9786178276911
Oláh, N.,
Vasvári, M.:
A borturizmus helyzete Beregvidéken (Kárpátalja).
In: Absztrakt kötet IX. Magyar Turizmusföldrajzi szimpózium 2023 / Donka Attila, Michalkó Gábor, Rátz Tamara, Kodolányi János Egyetem, HUN-REN CSFK Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, 59-60, 2023. ISBN: 9786155075766