EN HU

Babinszki Emese

Babinszki Emese

Publication list

2023
1.
Babinszki, E., Balázs, K.: A humoros reklámok napos és sötét oldala: A humoros reklám potenciális hatásainak szakirodalmi áttekintése.
Marketing & Menedzsment. 57 (2), 37-49, 2023.
2.
Babinszki, E., Balázs, K.: Humorous advertisement categories.
Eur. J. Humour Res. 11 (4), 31-53, 2023.
Journal metrics:
Q4 Applied Psychology
Q3 Communication
Q2 Cultural Studies
Q2 Linguistics and Language
2022
3.
Babinszki, E., Balázs, K.: A humoros reklámok és hatásosságuk.
Alk. Pszichol. 22 (3), 59-79, 2022.
2021
4.
Babinszki, E., Balázs, K.: Humoros reklámok vizsgálata: musicalszerű reklámok tanulságai.
Alk. Pszichol. 21 (2), 7-31, 2021.
2019
5.
Balázs, K., Babinszki, E., Gerhát, R.: "Dühítő ez a reklám!": Érzelmi reakciók mérése társadalmi célú reklámok esetén.
Alk. Pszichol. 19 (4), 7-34, 2019.
6.
Babinszki, E., Balázs, K.: Humoros reklámok jellemzőinek fókuszcsoportos vizsgálata.
In: Összetart a sokszínűség: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 214, 2019. ISBN: 9786158024181
2018
7.
Babinszki, E., Balázs, K.: Humoros reklámok alkategóriáinak vizsgálata nemzetközi mintán.
In: Változás az állandóságban: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVII. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 135, 2018. ISBN: 9786158024174
2016
8.
Babinszki, E., Balázs, K., Hidegkuti, I.: Aranyos és humoros reklámok hatásvizsgálata (Az érzelmek iránti igény függvényében).
Alk. Pszichol. 16 (1), 43-59, 2016.
2015
9.
Babinszki, E., Balázs, K.: A humoros reklámok alkategóriái és közvetett hatásosságuk.
In: Alkalmazott pszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára. Szerk.: Balázs Katalin, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 133-149, 2015. ISBN: 9789633185285
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen