EN HU

Hetényi Gábor

Hetényi Gábor

Publication list

2020
1.
Hetényi, G.: New research methods of Sales-Marketing Interfaces.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (3), 160-183, 2020.
2019
2.
Hetényi, G., Lengyel, A., Szilasi, M.: A konfliktuspotenciálok elemzésének jelentősége a marketing és az értékesítés integrációjában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 41-59, 2019.
3.
Hetényi, G., Lengyel, A., Szilasi, M., Szűcs, E.: Nationality differences affecting the cooperation of SM: PLS modelling of data from six international companies.
Selye e-studies. 10 (2), 46-63, 2019.
4.
Hetényi, G., Lengyel, A., Szilasi, M.: PLS modelling of factors affecting the cooperation between sales and marketing in pharmaceutical and non-pharmaceutical manufacturing firms.
Market-Tržište. 31 (2), 227-247, 2019.
Journal metrics:
Q4 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q4 Marketing
5.
Hetényi, G., Lengyel, A., Szilasi, M.: Quantitative Analysis of Qualitative Data: Using Voyant Tools to Investigate the Sales-Marketing Interface.
J. Indus. Engin. Manag. 12 (3), 73-89, 2019.
Journal metrics:
Q2 Industrial and Manufacturing Engineering
Q2 Strategy and Management
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen