Sebestyén, A.,
Tóth, Z.:
A tanulók feladatmegoldó stratégiái és tudásszerkezete a vegyületek összetételével kapcsolatos számítási feladatokban.
Középisk. kém. l. 42 (1), 74-92, 2015.
Sebestyén, A.,
Tóth, Z.:
Hungarian students' success rate, problem-solving strategy and knowledge structure in the problem of the shifting between the macro- and sub-microscopic levels.
HERJ. 5 (2), 112-125, 2015.
Sebestyén, A.:
A tudásszerkezet és a problémamegoldó stratégia kapcsolata kémiai kontextusban.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2012 : A munka és a nevelés világa a tudományban. Szerk.: Kozma Tamás, Perjés István, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága : ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 43-59, 2013
Tóth, Z.,
Sebestyén, A.:
Relationship between students' knowledge structure and problem-solving strategy in stoichiometric problems based on the chemical equation.
Eurasian J. Phys. Chem. Educ. 1 (1), 8-20, 2009.
Sebestyén, A.,
Tóth, Z.:
A makroszintű és a részecskeszintű mennyiségek keveredéséből adódó problémák egyetemi hallgatók feladatmegoldásaiban.
Középisk. Kém. L. 33 (3), 228-233, 2006.
Sebestyén, A.,
Tóth, Z.:
Makro- és részecskeszintű mennyiségek keveredéséből adódó problémák egyetemi hallgatók feladatmegoldásaiban.
Középisk. kém. l. 33 (3), 228-233, 2006.
Tóth, Z.,
Sebestyén, A.:
A tanulók reakcióegyenletek rendezésében mutatott teljesítményének és tudásszerkezetének változása a gimnáziumi oktatás során.
Középisk. kém. l. 32 (3), 254-267, 2005.
Kiss, E.,
Sebestyén, A.,
Tóth, Z.:
A tanulók tévképzetei és fogalmi fejlődése a fizikai változás és kémiai változás témakörében.
Kém. tan. 13 (4), 11-22, 2005.