EN HU

Törökné Kiss Klára Ágnes

Törökné Kiss Klára Ágnes
2015
1.
Tarján, B., Törökné Kiss, K. Á.: A borturizmusról.
Borász. Füz. 25 (1), 5-12, 2015.
2.
Törökné Kiss, K. Á.: Marketing szerepe a borok világában.
In: Tavaszi Szél Konferencia 2015. Szerk.: Keresztes Gábor, Líceum Kiadó, Eger és Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 117-126, 2015. ISBN: 9786155250033
3.
Törökné Kiss, K. Á.: Marketing szerepe a borok világában.
In: Tavaszi Szél Absztraktkötet 2015 : Absztrakkötet. Szerk.: Keresztes Gábor, Publio Kiadó, Budapest, 43, 2015. ISBN: 9789633977026
2014
4.
Törökné Kiss, K. Á.: A villányi borvidék marketingelemzése.
Agrártud. közl. 55, 119-123, 2014.
5.
Törökné Kiss, K. Á.: Bormarketing, borfogyasztás és bortermelés hazánkban.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 149-151, 2014.
6.
Harsányiné Séllyei, Á., Törökné Kiss, K. Á., Jóna, H.: Minőségi ételek az egészségért.
Agráriumért Alapítvány, Debrecen, 48 p., 2014. ISBN: 9789630845151
7.
Törökné Kiss, K. Á.: Tokaj-hegyalja borturizmusa.
Agrártud. közl. 55, 125-127, 2014.
2013
8.
Törökné Kiss, K. Á.: The past and present of Érmellék wine region.
Agrártud. közl. 53, 49-52, 2013.
2012
9.
Törökné Kiss, K. Á.: Magyar bormarketing és borfogyasztás.
Agrártud. közl. 47, 43-47, 2012.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen